scorecardresearch

Allah’a aşık olmadan kadına aşık olunmaz.

4 izlenme
KategoriDin
Eklenme Tarihi 2 yıl önce
DilTürkçe
Açıklama
ADNAN OKTAR: “Hocam bir bayana aşık olmak romantizm midir, haram mıdır? Allah ayırmasın beni sizden, inşaAllah” diyor. Allah’ın tecellisi olarak, Allah’a aşık olarak olur, Allah aşkıyla, Allah’a aşık olarak. Çünkü aşık oluyorsun ama gidip musallat olmak falan anlamında olmaz. Ona saygı gösterirsin, nezaket gösterirsin korur kollarsın, namusuna iffetine zarar gelmemesi için özen gösterirsin, üzülmemesine özen gösterirsin, yani bir çiçek nasıl korunur öyle koruyorsan, aşık ol, güzel. Ama bazı tipler var “Hocam, askerliğimi yaptım falanca bayanı da beğendim, evlenmek istiyorum.” Yani işe mi giriyorsun sen aklını başına al, kadın senden iman ister, akıl ister, takva ister, güzel ahlak ister değil mi? Tutku ister Allah aşkıyla İslam’a Kuran’a adanmış bir hizmet ister, vefa ister. Sen kafanı limonla tarayıp yandan, poposunda da horozlu aynası, tarağı atom forvet, ortada geziyorsun. Sonra ben hazırım diyor, yani sadece imzaya hazır. Senin hazır olmanla olmuyor, sen kendini Allah’a tam kul haline getireceksin takvayla. O zaman Hz. Süleyman (a.s.)’ın ayağına getirmişti Sebe Melikesi kraliçesini Cenab-ı Allah ayağına getirdi. Cenab-ı Allah, ona Hz. Süleyman (a.s)’a bir havuz yaptı. Öyle bir havuz ki, baktığında derin bir su zannediyorsun. Ama bastığında cam ama net derin bir havuz görünümünde Sebe Melikesi’ni çağırttı, yalnızlar Sebe Melikesi son derece şık ve güzel giyimli çok bakımlı bir hanım. “Gel havuza gir” dedi Hz. Süleyman (a.s), şaka yapıyor ona eteğini açacağını biliyor, geliyor diyor ayette. Gelenekçilerin çok ağırına gidiyor “gözünü kapattı sırtını döndü bakmadı” diyor o şakayı yapıyorsa, zaten onu görmek için yapıyor, aklını başına al. Niye gel bu havuza gir desin, niye o havuzu yaptırsın? Kasten yaptırıyor o havuzu, o şakayı yapmak için yaptırıyor. Onun tepkisini görmek için yapıyor. Ayette “kadın derin bir su sandı eteklerini açtı” diyor derin bir su sanıp ne kadar eteklerini açar bir kadın, ne derece açar derin bir suya. Hz. Süleyman (a.s)’da görüyor bunu, görmek için zaten yapıyor bunu. Kadın da “biz zaten iman etmiştik, Allah’a şükür iman ediyorum” diyor. Oradaki o sevgiyi o aşkı anlamıyorlar, o tutkuyu anlayamıyorlar. Hz. Süleyman (a.s), o kadını koruyor kolluyor o nefis temizliği, nefis kalitesiyle, nefis hitabetiyle, nefis güzelliğiyle, coşkulu ve delice Allah aşkıyla, o kadına yaklaştığında, kadın da ona aşık oluyor, konu bu. Aşık olunca da gönlü açılıyor, aşkı Allah’a olduğu için Allah’ı seviyor. Bu sefer “ben Allah’a iman ettim” diyor, konu bu. Aşık olan kadın Allah’a aşık olur ve iman eder. “Haşa minel huzur” diyor. Onun bacağını yaratanda Allah, açacağını biliyor Hz. Süleyman (a.s). Ne dehşete kapılıyorsun? Panik oluyorlar. Açık ayet, al bak. Hayır, öyle değil de bana o zaman. “Mübarek gözü şeriflerini eli şerifleriyle kapattı ve sırtını döndü” diyor. Sırtını dönme falan yok, onu görmek için yapıyor zaten Hz. Süleyman (a.s). Havuzunu onun için yapıyor o tarzda ve kadına onun için, “gel havuza gir” diyor. Hz. Süleyman (a.s)’ın kalitesini anlamıyorlar oradaki güzelliği oradaki coşkuyu. Kalitenin en yükseği Hz. Süleyman (a.s)’daydı. Ve akıl almaz keskin bir zeka müthiş bir akıl. Tevrat’ta onun işleyişleri var, Haham söyledi nefis bak dört bin beş bin yıllık kıssalar bunlar, Hz. Süleyman (a.s.)’ın kıssaları. Binlerce yıldan beri insanlar ezberden biliyor. Dehşete kapılacağınız bir şey yok. “Haşa, peygamberleri kadınlara düşkün gösteriyor” diyor. Kadın sevgisi zaten imandandır Peygamber söylüyor imanı olan kadınları sever zaten. Kadına aşık oluyorsa, Allah’a aşık olmuş olur. Bunların kafa bambaşka. Mesela Hz. Musa (a.s), on kişinin kaldıramayacağı kayayla, kapatmışlardı o kuyunun ağzına çobanlar, geldi kayayı tuttuğuyla aldı kaldırdı, kadınlara ben hayvanlarınızı sulayacağım dedi, getirdi hayvanların hepsini suladı. Sonra kayayı aldı yine yerine üstüne örttü çobanlar onu görünce, felç oldu adamlar, yoksa onlar orada itlik yapmaya kalkarlardı. Ama dehşetli kuvvetli görünce felç oldular korkudan, yanına yaklaşamadılar. Ne diyor Hz. Musa (a.s)’a güzel hanımlar peygamber kızı, “çok güçlü babacığım” diyor. Bakmış görmüş ve “çok güvenilir” diyor konuşmuş. Niye ağırına gidiyor? Hz. Yusuf (a.s), o hanımla beraber yaşadı evde, ne münasebetsizlik yapıyorsunuz? Kadın dekolte geziyordu, bayağı dekolte ama Hz. Yusuf (a.s) ona bakıyor, o da Hz. Yusuf (a.s)’a bakıyor, görüyor. Ama kadın fiili cinsel ilişki isteyince yanaşmadı Hz. Yusuf (a.s) yanaşmaz, haram. Ama bakmasında bir mahsur yok, odada beraber olmasında bir mahsuru yok. Ama onu kabul etmedi, kaçtı biliyorsunuz. Kadın gitti arkasından gömleğini yırttı vahşi hareketler yapıyor kadın ama kadının ona karşı çok coşkun tutkusu bir tek ona mahsus değildi, yani şehir halkı da şehirdeki kadınlarda ona karşı tutkuluydular. “Allah’ı tenzih ederiz ancak bu bir melek” diyorlar, “bu kadar çekici bu kadar güzel olması, mucize” diyorlar. Bakıyor kadınlar ona, o da kadınlara bakıyor. Panik olacakları bir şey yok. Öldüreceklerini bilse Hz. Yusuf (a.s), yine öyle bir şeye yanaşmaz. Hapsi göze alıyor. Müebbet hapsi göze alıyor. Ama bunlarda böyle bir şey yok ki. İstemek ayrı, eylem ayrı. Eylem olarak yapmaz.